wtorek, 3 listopada 2015

Q&A

Cześć kochani. Pod wczorajszym postem był 13 komentarzy więc postanowiłam zrobić Q&A.
Zapraszam:

1. Zrobisz rocznicę z okazji założenia bloga?

Tak.

2. Zrobisz serię o szkole?

Tak.

3. Dlaczego robiłaś przerwy w pisaniu postów?

Ponieważ nie miałam pomysłów.

4. Lubisz oglądać YouTube?

Tak.

5. Czy lubisz robić selfi!?

Tak. Kocham.

6. Czy zrobisz bloga o sobie?

Nie ją już miałam.

7. Napisz kto jest twoją uulubioną YouTuberką.

Banshee.

8. Co się stało z blogiem w karoli świecie?

Usunełam go.

9. Lubisz Harrego Pottera?

Ja go kocham.

10. Twój ulubiony kolor

Biały.

11. Morze czy góry? Góry
Śnieg czy deszcz? Śnieg.
Lato czy zima? Zima
Zakon Feniksa czy Czara Ognia? Czara Ognia
Post czy filmik? Filmik
Misia radzi czy Moda i uroda? To i to
Róża czy tulipan? Róża
Saga zmierzch czy pamiętniki wampirów? Saga zmierzch

12. Masz instagrama? Tak

13. Masz snapchata? Tak


Mam nadzieję, że post wam się podobał. I piszcie pod tym postem wasze pytania. Papa



9 komentarzy:

  1. Dlaczego nie piszesz często postów o makijażu oraz o urodzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile chcesz mieć blogów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz czytać �� książki ��?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz dekorować dom?

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz zwierzęta? ������

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobisz post o spędzaniu wolnego czasu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dasz filmik?��

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto jest twoją ikoną mody?

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubisz się modnie ubierać?

    OdpowiedzUsuń